tisdag 1 september 2009

Trött...

Hur trött kan man vara egentligen...
Att vara ledig tar verkligen på krafterna. Vi hade bank holiday i går och nu har vi tagit två extra dagars semester. Hade massor planerat men tyvärr så var vädret inte passande för dessa aktiviteter så vi har bara slöat. Vädret är kanon förtillfället men prognosen sa storm på havet så det blev inget fiske som planerat. Vaknade tidigt men var så väldigt trött och kunde helt enkelt inte låta bli att somna om...
Vaknade nu av att min älskling smög in i sovrummet med en överraskande nyhet. Verkar som vi ska åka på semester i vinter. Han är ju helt fantastiskt underbar min Jon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar