söndag 22 mars 2009

Flash....

This is Flash....
Detta är alltså vår nya kompis på gatan. Grannens katt som til en början bara hälsade på Jon i garaget kommer nu springande när vi kommer hem från jobbet. Hans ägare bor bara 1 hus från oss och han jobbar ganska mycket så jag antar att Flash är lite sällskaps sjuk. Eftersom vår dörr är "frostat" glas så ser vi emellanåt ett litet ansikte tryckt mot dörren när vi sitter och tittar på tv. Han kommer in en sväng och ligger på golvet vid våra fötter....när han tröttnar går han hem igen!! En riktig sötnos...

1 kommentar:

  1. Oj jag trodde för en sekund att ni skaffat er en katt, men va trevligt med en liten kelsjuk katt som kan komma och hälsa på lite då och då! :) Roligt att läsa dina inlägg, keep on writing, när du har tid och lust vill säga! Kram!

    SvaraRadera