lördag 21 februari 2009

The Oracle

Det här är alltså mitt "A6"...fast sååå mycket bättre. The Oracle är ett ganska nytt köpcentrum som ligger mitt i stan. Här finns allt....

Det är så smidigt att använda sig av när man vill ha allt på ett ställe. Massa restauranger, butiker och en superstor biograf.

Det ligger som en liten egen stad i den stora staden.
På sommaren är det så mysigt utanför...man har byggt upp all runt om ån som rinner genom stan...nästan som en liten riviera.


Hit kommer jag ta mig i eftermiddag!!

Några av mina favorit butiker som finns här är Zara, Next,

H&M, Mango, River Island, Debenhams, House of Fraser,
Envy, Esprit...
list goes on and on!!

För shopping tokiga är det ett perfekt tillhåll, man kan lätt spendera en hel dag här. Jag tillhör dock dem som helst bara går in och handlar det jag behöver sedan går jag igen. Gruffar om jag måste prova....ååå så jobbigt.
Det är nästan alltid Jon som plockar bland kläderna för min räkning....han e ju go!!
Han har hittat en hel del bra inköp som jag annars aldrig hade köpt. Han har så rätt i att nu måste jag ju faktiskt ha propra arbetskläder...inga jeans och coola toppar.

Har svårt att vänja mig vid kontors Jenny men måste nog erkänna att man känner sig på topp när man klapprar i väg med sina fina skor och stilrena kontorskläder!!

Jons kommentar varje dag...
"My important little business girl, looking all posh going to work".
Ja....han är lite små sarkastiskt...men han säger oxå alltid...
"Princess im so proud"!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar